Jak być dla siebie dobrym w tym ruchliwym, zapracowanym świecie? Cz. 2

Słuchaj swojego ciała.

Twoje ciało jest Twoim największym nauczycielem. Zna cię lepiej niż jakikolwiek standardowy podręcznik lub ogólna porada medyczna.

Dowiedziałem się, że przepisane leki przeciwdepresyjne nie działają dobrze na moje ciało; Jednak codzienne techniki relaksacyjne poprzez jogę i medytację wprowadziły w mój dzień odrobinę jasności umysłu.

Tylko Ty wiesz, co działa najlepiej w Twoim ciele i co sprawia, że Twoje serce śpiewa.

Poprostu bądź.

Musimy zrozumieć, że jesteśmy istotami ludzkimi, a nie czynami ludzkimi.

Poświęcenie czasu na codzienne życie, jest dobrym lekarstwem dla ciała i duszy. Odłączając się od napływu aktualizacji w mediach społecznościowych, odłóż trzecią wizytę w warsztacie, regeneracja pomp jednostkowych poczeka, możemy doładować się w naturalny sposób z dala od zgiełku elektronicznego świata.

Najlepsze jest to, że tak naprawdę nie musimy nic robić – więc odłóż książki, wyłącz relaksacyjną płytę CD z przewodnikiem i po prostu bądź zadowolony z bycia tam, gdzie jesteś, w tej chwili.

Zaufaj procesowi.

Czasami naciskamy zbyt mocno, aby coś się stało.

W tygodniach poprzedzających mój atak paniki kierował mną strach przed porażką. Każdego dnia przeciążałem mózg, na siłę karmiłem go informacjami, aby osiągnąć postęp w nauce, rozumując, że to jedyna droga do sukcesu. W rezultacie miałem bardzo mało czasu na relaks i przyswajanie nowej nabytej wiedzy.

Ufaj, że to, gdzie teraz jesteś, jest dokładnie tam, gdzie powinieneś. Dowiedz się, że życie staje się znacznie łatwiejsze, gdy przestajesz walczyć z oporem własnych ograniczeń, po prostu zrelaksuj się i płyń z nurtem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *