Jak być dla siebie dobrym w tym ruchliwym, zapracowanym świecie? Cz. 3

Bądź otwarty na zmiany.

Wszyscy wiemy, że nic nie pozostaje takie samo na zawsze. Jednak problemy pojawiają się, gdy przywiązujemy się do tego, jak się rzeczy mają.

Zaakceptuj, że życie to seria ciągle zmieniających się wydarzeń i sytuacji. Od czasu do czasu pojawią się nowe możliwości. Koniec pracy w jednej firmie oznacza po prostu początek zupełnie nowego zestawu doświadczeń życiowych, które czekają na Ciebie w innej.

Pokonaj niepewność, wyłączając niepokojący umysł, zastępując perspektywę nieznanego pozytywnym oczekiwaniem.

Bądź miły.

Emocje kultywowane w umyśle często manifestują się gdzieś na ciele człowieka. Dlatego odetchnij i idź, naprawa tabletów dzieci trzeci raz w roku to nic takiego.

Tępy ból żołądka może przekształcić się w jelito pełne zmartwień. Podobnie ból gardła może wiązać się z problemami z komunikacją i wyrażaniem siebie.

Uświadamiając sobie doznania w swoim ciele i pozwalając im osiągnąć pełną ekspresję, możesz nauczyć się przekazywać dobroć fizyczny problem. To z kolei wnosi do twojego mentalnego świata poczucie jasności i spokoju.

Co więcej, jeśli zadbamy o swoje ciało poprzez delikatne ćwiczenia, pożywne wybory żywieniowe, masaż lub po prostu przez długą relaksującą kąpiel w wannie, nasze umysły staną się mniej chaotyczne i bardziej komfortowe i przyjemne miejsce na pobyt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *