Proste i zdrowe wskazówki, które pomogą ci rzucić palenie

Palenie papierosów jest szkodliwe dla zdrowia. Reklamy antynikotynowe pojawiły się po raz pierwszy pod koniec lat sześćdziesiątych i od tamtej pory stanowią znaczącą kampanię ogólnoświatową. Czy jest to film kinowy czy reklama; Sceny palenia papierosów zawsze zawierają ustawowe ostrzeżenie, że jest to rakowe.

Istnieje wiele zagrożeń dla zdrowia związanych z paleniem papierosów i zostało to wielokrotnie udowodnione. Pomimo świadomości społecznej, trudno jest nagle obudzić się pewnego dnia i przestać. Palenie ma głównie na celu radzenie sobie z lękiem, stresem, nudą, a nawet depresją. Zatrzymanie codziennego nałogu jest trudne, ale powstrzymanie uzależnienia jest wyzwaniem. Nagłe wycofanie prowadzi do głodu, osłabienia, wahań nastroju, pocenia się itp.

Walka z paleniem papierosów jest wygrana w połowie, gdy zdecydujesz się rzucić palenie i popracować nad swoją rutyną i nawykami. Zapoznaj się z poniższymi prostymi wskazówkami, których należy przestrzegać, aby rzucić palenie.

Zaangażuj swoją rodzinę i przyjaciół
Najlepszym sposobem na rozpoczęcie tej podróży jest intymność z przyjaciółmi, rodziną, współpracownikami itp. W większości przypadków to właśnie krąg społeczny wpływa na to, że palisz. Ważne jest, aby zająć się codziennymi nawykami i rutynami, ale co ważniejsze, musisz złożyć deklarację, aby mogli cię wspierać w tej podróży.

Po pierwsze, Twoi rówieśnicy, którzy palą, nie oferują ani nie zapraszają Cię do palenia. Po drugie, członkowie twojej rodziny powstrzymaliby cię od palenia lub odwróciliby cię od pragnienia tego. Podróż jest trudna. Jednak stałe wsparcie i zachęta ze strony otaczających Cię osób zrobią różnicę.

Zmiany w diecie

Każdy zespół odstawienia nałogu ma pośredni związek z dietą. To samo dotyczy palenia. Badanie wykazało, że większość ludzi lubi palić papierosa po ciężkim, mięsnym posiłku. Z drugiej strony pokarmy, takie jak warzywa, owoce i ser, nie sprawiają, że masz ochotę na papierosa.
Inne badanie wykazało, że palenie po posiłku zwiększa ryzyko raka płuc i jelita grubego. Dlatego zamień swój filet mignon na świeżą pizzę wegetariańską.

Przy okazji szukania nowego hobby, zapraszam cię do poczytania bloga o motoryzacji. Możesz się z niego wiele dowiedzieć o samochodach.

Ponadto reguluj spożycie napojów gazowanych, alkoholu i napojów bogatych w kofeinę, takich jak kawa lub herbata. Napoje te wzmacniają smak palenia papierosów. Dlatego zdecyduj się na świeże soki lub wodę, gdy jesteś w klubie lub spotykasz się z przyjaciółmi na posiłek.

Innym nawykiem, który należy przyjąć, jest zaangażowanie się bezpośrednio po posiłku. Możesz usiąść z rodziną i porozmawiać lub zmywać naczynia. Cokolwiek, co odwróci Twoją uwagę od chęci zaciągnięcia się po posiłku.